Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(3)
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
E-booki
(3)
Książki
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(1)
Autor
Konieczna Iwona
(2)
Kupisiewicz Małgorzata
(2)
Aksamit Diana
(1)
Banasiak Anna
(1)
Bieńkowska Agnieszka
(1)
Danielewicz Dorota
(1)
Goswami Sribas
(1)
Gąstoł Agnieszka
(1)
Kiełb Katarzyna
(1)
Kruk Anna Monika
(1)
Kruś Katarzyna
(1)
Kucharczyk Izabella
(1)
Marcinkowska Barbara
(1)
Marek-Banach Joanna
(1)
Misiak Dawid
(1)
Odrowąż-Coates Anna
(1)
Olechowska Agnieszka
(1)
Paplińska Małgorzata
(1)
Pisula Ewa
(1)
Rojewska Katarzyna
(1)
Siedler Agnieszka
(1)
Skarbek Karolina
(1)
Szurowska Beata
(1)
Ullman Dana
(1)
Weker Maria
(1)
Zawadzka Dorota
(1)
Żabińska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
angielski
(1)
Temat
Opieka społeczna
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 364(438)"19/20"(075.8) (1 egz.)
(dostępność ok. 04.06.2024)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
E-book
W koszyku
To pierwszy tom z cyklu poświęconego dzieciństwu. Omawiane zagadnienia dotyczą prawidłowości rozwoju dziecka w różnych sferach funkcjonowania oraz różnorodnych zaburzeń rozwoju pojawiających się lub ujawniających w dzieciństwie. Kolejne książki będą poświęcone pedagogicznym i psychologicznym metodom wspierania rozwoju dzieci doświadczających różnorodnych problemów. Połączenie perspektyw psychologicznej i pedagogicznej jest szczególnie cenne w procesie wspierania rozwoju dziecka.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
The quote on the front cover comes from Clifford Geertz, "Interpretation of Cultures" 1973 and accompanies the illustration, which is meant to resemble the entanglement of people in different social, educational, ideological, historical, structural, political, economic and symbolic ropes, that have an influence on our place, our world view and our opportunities. The fragility of our world is captured in the glass form of our globe. The awareness of power hierarchies and the willingness to think outside of our own cultural boundaries, brings hope for a brighter & more transparent future. We wish to thank our readers for their consideration and the individual chapter writers for the spirit of cooperation.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Książka stanowi kontynuację publikacji Rozwój w okresie dzieciństwa. Zagrożenia i zaburzenia, która była poświęcona prawidłowościom i zagrożeniom rozwoju dziecka oraz uwarunkowaniom i charakterystyce różnorodnych zaburzeń rozwoju dzieci. (…) Tym razem zaprezentowano różnorodne metody wsparcia pedagogicznego wraz ze szczegółowymi wskazówkami do ich praktycznego zastosowania. Działania związane z psychospołecznym wspieraniem uczniów z trudnościami w rozwoju są nie tylko jednym z podstawowych zadań współczesnej szkoły, lecz także pilną potrzebą i koniecznością podejmowania zróżnicowanych działań pedagogicznych. Autorzy poszczególnych tekstów dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem praktycznym, istotnym w kontekście poszukiwania optymalnych sposobów wsparcia pedagogicznego dzieci z zaburzeniami w rozwoju, zachowaniu, z problemami zdrowotnymi oraz ich rodzin. Od Redaktorek (…) pracę uważam za bardzo wartościową, a jest to konsekwencją rzetelnie przygotowanych tekstów dotyczących wspierania rozwoju dzieci dotkniętych różnorodnymi zaburzeniami. Ma zarówno walory naukowe (Autorki poszczególnych tekstów odwoływały się do licznych źródeł, także anglojęzycznych), ale ma przede wszystkim walory aplikacyjne, a taki był zamysł Redaktorek monografii. Zatem mamy do czynienia z lekturą, która służyć będzie wielu odbiorcom: środowiskom naukowym, studentom psychologii i pedagogiki, pracownikom poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego, rodzicom i innym opiekunom małych dzieci o dysfunkcyjnym rozwoju. Ta wiedza może pomóc im odnaleźć się, pomimo różnych barier, wśród najbliższych osób w rodzinie i poza nią, pozwoli snuć plany na przyszłość i realizować marzenia. Z recenzji dr hab. Grażyny Poraj, prof. UŁ
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej